Vart är du eller är du inte alls?

Ofta, mer på senare tid har jag verkligen funderat, grubblat & grinat över framtiden. Jag drömmer om en fin kille, blivande sambo, blivande man & pappan till mina framtida barn. Nu ska jag vara riktigt ärlig härinne; jag är olyckligt kär för första gången i hela mitt liv. Ni vet, man träffar en fin kille, har den bästa sommaren i ditt liv, känslorna bara växer, känslorna övergår mer och mer till kärlek som växer till någonting mycket större - din framtid. Du ser och önskar inget hellre en framtid med han, din vardag blir mer än jobb och vänner, dim vardag blir att drömma om den dagen han säger att han älskar dig, drömmar om framtid. Likt ett barn springer du runt med ett leende på läpparna och vill egentligen inget annat än att skrika din lycka. Tills "jag kan tyvärr inte se en framtid med dig" dyker upp från dennes läppar. Pang, boom allt det du drömt och längtat efter i flera månader försvinner på bara ett ögonblick. Att säga jag älskar dig till någon och inte.får höra det tillbaka, det gör ont.

Jag är så himla rädd för att bli lämnad, övergiven. Tänk om min Mr right inte finns? Vad gör han nu i såfall? Vet han om att jag finns? Tänk om jag aldrig får uppleva det jag känner för honom nu, för.någon anna igen? För jag vill inte det. Bara tanken på att de jag drömt aldrig kommer ske gör mig panikartad, ångestfyllt och ledsen.
Kärlek övervinner allt..eller?

Väldigt känslosamt och kanske lite diffust inlägg ikväll. Var tvungen och skriva av mig lite.

Natti natt på er fina och kära människor.där ute!
/Sussie, som blev väldigt känslosam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sussiebf.blogg.se

Sussie, skrivtokig tjej som skriver alldeles för djupa saker. Drömmer om att utbilda mig till nagelteknolog och samtidigt ha skrivandet som yrke . Jag vill göra allt, lika snurrig och förvirrad på vad jag vill bli när jag blir stor.

RSS 2.0