Kvällstankar & Söndags mys

Ja,.det är skönt att kunna komma in här ibland & ventilera sig, mestadels blir det väl rätt djupa grejer som jag funderar över oftast. Ser ju att jag inte är ensam här inne så kul :)

Söndag idag, jag är lite bakfull idag. Vet inte vad som hänt men jag är helt förstörd efter en utekväll, för bara ett halv år sen så var de inga problem dagen efter, nu känner man sig som en degklump som bara flyter med dagen efter..typ så.
Nåja, skönt med söndag iallafall, har hängt i soffan hela dagen och kollat på film och bara funderat lite.. Hoppas ni haft en fin helg! :)



Maskerad fest var det igår- riktigt kul & klä ut sig.
Nej, nu blir det natti här
/ Sussie som kommer somna på två röda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sussiebf.blogg.se

Sussie, skrivtokig tjej som skriver alldeles för djupa saker. Drömmer om att utbilda mig till nagelteknolog och samtidigt ha skrivandet som yrke . Jag vill göra allt, lika snurrig och förvirrad på vad jag vill bli när jag blir stor.

RSS 2.0